من و بارون...

من و بارون...
تنهایی؛ و دیگر هیچ...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گویند خدا همیشه با ماست ♥ ای غم نکند خدا تو باشی و آدرس darknessha.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





یه چیزی بگو

 

سلام... بالاخره آرمین آهنگ خوند... خیلی منتظرش بودم... بازم دست گذاشت روی دردای دلم... دانلود کنین...

امضاء: کوچیکتون پسر تنها

...........................................................................

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبا و غمگین آرمین 2afm و امیر تتلو به نام یه چیزی بگو...


( تنظیم : مسعود جهانی)


 

MP3 320 MP3 192 MP3 128 OGG 64
Download No Link Download No Link


نظرات شما عزیزان:

Saman.TanhaTarinTanha
ساعت2:13---21 دی 1391
تنهایی یعنی : ذهنم پر از تو و خالی از دیگران است
اما کنارم خالی از تو و پر از دیگران است!!!
salam dadash ,mamnoon az hozoure garm o aramesh bakhshet


Saman.TanhaTarinTanha
ساعت23:42---16 دی 1391
لــرزش صدام مال ســرماي هواس
اشــک تو چشــمام هم همــين طور ...
چــيزيم نيــست به خــدا ، من فقــط دلواپــس توام ...
لبــاس گرم تو چمــدونت گذاشــتي ؟؟؟
salam dadash , mersi k sar zadi , man naboodam taze oomadam , mersi in ahango dirooz to mobile bache ha shenidam , kheyli
aliye mersi daashi ,kheyli khoshhalam kardi ba oomadanet. mersi


سوگند
ساعت23:38---15 دی 1391
آخه برادر من اگه بخوای شمع بذاری رو کیک تولدم میذاری 22 یا 21؟
خوب باید 21 گذاشت دیگه.
دارم پیر میشم.از دست رفتم...نمیخواااااام
راستی آهنگ رو هم دان کردم.عالی بود.منونم


mehran
ساعت1:28---13 دی 1391
چاکرم رفیق.توپ بود.دمت گرم.

sia
ساعت0:56---13 دی 1391
سلام
امیدوارم در این ایام سوگواری امتحانات حالت خوب باشه
بی وفا نیستیم


mega mind
ساعت18:29---12 دی 1391
سلام من لینکت کردم شما هم منو لینک کنید.................مرسی:.........................

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 12 دی 1391برچسب:, ] [ 6 بعد از ظهر ] [ H_Darkness ]
درباره وبلاگ

هرکسی از این دنیا چیزی برداشت... من می خواهم از این دنیا دست بردارم... به وبم خوش اومدین... این جا اتاقک تنهایی منه... وقتی دلم میگیره وقتی بغض گلومو میگیره وقتی حوصله هیچی رو ندارم میام اینجا و خودم رو خالی میکنم... اگه از غم نوشته هام خوشتون اومد نظرتونو در موردشون بگین... خنده هایم شکلاتی شده اند ولی زیادی خالص... تلخ تلخ... امــــضاء: پـــــسرک تــــــنها
طراح قالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 183
تعداد نظرات : 716
تعداد آنلاین : 1